Expediere rapida si in siguranta Cele mai bune oferte In domeniu de peste 25 ani
INTREBARI FRECVENTE

CONTUL MEU

?Cum ma inregistrez?

Este foarte simplu sa te inregistrezi la noi pe site.

Intri la sectiunea inregistrare completezi toate campurile obligatorii, accepti termenii si conditiile si apesi pe butonul de inregistrare.

?Cum imi verific contul?

Dupa inregistrarea contului primesti un mail de verificare a contului pe care il poti accesa si sa apesi pe butonul de "VERIFICA CONT".

Daca totusi nu ai primit mail-ul cu verificarea contului, poti accesa pagina de profil si sa apesi pe butonul "ACTIVEAZA-TI CONTUL!" si sa urmezi pasii prezentati mai sus.

?Cum pot sa imi modific datele personale?

Poti sa iti modifici datele persoanel pe pagina de profil.

COMENZI

?Pot sa ridic comanda personal de la voi?

Da, poti face acest lucru selectand unul din magazinele noastre din Pitesti sau Mioveni.

?Pot sa rezerv produse la voi in magazin?

Da, poti face acest lucru selectand in timpul finalizarii comenzii optiunea de "REZERVA LA NOI IN MAGAZIN" si alegand una dintre variante.

?Cum comand online?

Este foarte simplu, poti cauta un produs in campul de cautare sau direct din paginile special organizate pentru tine pe site-ul nostru.

Adaugi produsele dorite in cosul de cumparaturi.

Poti adauga in cos mai multe produse, dar in limita stocului disponibil.

Dupa adaugarea tuturor produselor dorite, poti continua apasand butonul "Finalizeaza comanda" si sa completezi cu toate datele necesare terminarii comenzii.

Ultimul pas dupa completarea tuturor datelor si selectarea optiunilor poti trimite comanda apasand butonul "Finalizeaza comanda".

?Pot anula comanda?

Da, poti anula comanda atata timp cat statusul acesteia este inca in faza de "plasata" sau "pregatita".

?Unde gasesc factura comenzii?

Factura comenzii tale va fi generata dupa ce coletul va ajunge la tine atat in ultimul email pe care il primesti in legatura cu statusul comenzii cat si in pagina de profil, la sectiunea comenzi si dupa accesezi comanda ta, iar apoi apesi pe butonul "VEZI FACTURA".

!Informatii importante comanda

Comenzile refuzate de catre dumneavoastra la livrare vor plasa o avertizare pe contul dumneavoastra o plata "restanta" in ceea ce priveste transportul, astfel la urmatoarea comanda veti fi obligati sa platiti costul transportului de la ultima comanda plus costul transportului de la comanda noua.

Singura metoda de plata disponibila va fi cu cardul.

RETURURI

?Pot returna produsele comandate?

Produsele comandate se pot returna in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului/comenzii. In acelasi timp produsele returnate nu pot fi deteriorate sau folosite si trebuie sa contina toate accesoriile aferente acestora.

Pentru a returna produsele comandate trebuie sa selectezi comanda sa alegi produsele ce vrei sa fie returnate din comanda, sa completezi cu toate detaliile necesare si sa alegi una dintre variantele de retur.

Ai doua variante de retur, in magazin sau prin curier, alegerea ramane la tine.

Sau poti accesa sectiunea de retur pentru mai multe informatii.

?Costa sa returnez produsele din comanda mea?

Costurile returului sunt suportate integral de catre client, atata timp cat acestea sunt facute prin curier.

Retururile facute la noi in magazin presupun aducerea produselor de catre dumneavoastra cu toate accesorile acestora cat si ambalajul original

?In cat timp vine curierul sa imi ridice returul?

Curierul va ajunge la tine in 3-5 zile lucratoare de la inregistrarea cererii de retur, iar costul returului este de 30.00 RON.

?Ce se intampla dupa completarea formularului de retur?

Dupa ce inregistram cererea ta de retur, te tinem la curent prin e-mail cu statusul returului.

Te vom anunta daca returul tau a fost acceptat sau refuzat, in caz de refuz iti vom retrimite coletul inapoi si vei primii toate informatiile despre refuzul acestuia.

?Pot sa existe produse ce nu pot fi returnate?

Da, produsele ce se returneaza pentru defecte de aspect(sparte, rupte, etc..) pot fi respinse, deoarece toate coletele pe care le trimitem au inclus serviciul "Deschidere la livrare" acestea putand fi refuzate in caz de observi un defect.

Orice retur plasat consta in returnarea baniilor pe care i-ati platit pentru produse, astfel costul de livrare al comenzii nu este rambursabil.

LIVRARE

?Cat costa livrarea?

Costul livrarii prin curier este de 30.00 de ron, atata timp cat comanda este sub 1000 de ron, tot ce este peste 1000 de ron include livrare GRATUITA.

?In cat timp imi ajunge coletul?

In functie de destinatia coletului livrarea poate dura de la 2 zile pana la maxim 8.

?Am serviciul "Deschiderea coletului la livrare" inclus?

Deschiderea coletului la livrare poate fi selectata abia dupa ce confirmam comanda cu dumneavoastra.

?Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

Curierul informeaza clientul cu privire la livrarea coletului in ziua respectiva, iar daca livrarea nu a fost efectuata, se va incerca livrarea coletului in ziua urmatoare.

In caz ca nu stii daca esti acasa in orele de functionare ale curieratului recomandam selectarea locatiei de la locul de munca pentru livrare.

GARANTIE

?Ce garantie au produsele vandute de Lorry Grig?

La produsele vandute de noi se acorda o garantie de 2 ani, garantia se aplica la absolut toate produsele vandute, mai putin la becuri.